H NEA TRIUMPH TIGER 800

04/11/2014

Παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια Triumph Tiger 800 του 2015 - μια δυναμική μοτοσυκλέτα Adventure σχεεδιασμένη να αποδίδει ανεξάρτητα με το πως την οδηγείς. Εντός ή εκτός δρόμου, η συμπεριφορά της νέας Tiger, η θέση οδήγησης, ο χειρισμός και ο άμεσος κινητήρας δίνουν στον αναβάτη ό,το χρειάζεται για να ευχαριστηθεί τη κάθε βόλτα ανεξάρτητα με το κλίμα ή τις συνθήκες.

Για το 2015 δεν υπάρχει μόνο μία Tiger 800, αλλά τέσσερις. Οι Tiger 800 XR και XRxι πιο επικεντρωμένες στην άσφαλτο ενώ οι Tiger 800 XC και 800XCx έχoυν πιο χωμάτινες διαθέσεις. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν υψηλά επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού ενώ οι κορυφαίες XRx και XCx Οι XRx φέρνουν περισσότερη τεχνολογία στη κατηγορία, προσφέροντας στον αναβάτη μια μεγάλη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού και τεχνολογία επικεντρωμένη στον αναβάτη. Αυτή η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί για βέλτιση απόδοση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και περιλαμβάνει:

• Ride by Wire

• Απενεργοποιούμενο ABS

• Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης

• Τρία Προγράμματα Οδήγησης (XRx και XCx)

• Cruise Control (XRx και XCx μόνο)

• Υπολογιστή Ταξιδιού

Επιπρόσθετα από την ενσωματωμένη τεχνολογία και την αναβάθμιση του εξοπλισμού, η νέα Tiger 800 διαθέτει το καθαρότερο και οικονομικότερο τρικύλινδρο κινητήρα που έχουμε κατασκευάσει μέχρι σήμερα. Η πρώτη Tiger 800 επαναπροσδιόρισε το τι πρέπει να περιμένουν οι αναβάτες της μεσαίας κατηγορίας Adventure και η νέα Tiger τώρα το πάει ακόμη παραπέρα.

Η μονάδα των 800κ.εκ. είναι ένας εξαιρετικός κινητήρας που τραβάει δυνατά και ομαλά από τις χαμηλές ταχύτητες, αποδίδει απλωμένη δύναμη στις μεσαίες στροφές, αλλά παρόλα αυτά επιτρέπει και στον αναβάτη να χρησιμοποιήσει τις υψηλότερες στροφές, μέχρι και το όριο των 10,000σαλ. Η πλήρης εκμετάλλευση του πρόθυμου χαρακτήρα του κινητήρα έχει γίνει τώρα ευκολότερη χάρη στις πιο ελαφριές και ακριβείς αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, το οποίο τώρα χρησιμοποιεί εξαρτήματα από την κορυφαία supersport μοτοσυκλέτα Daytona 675. Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί δραματικά – έως 17% στο κύκλο «μεικτής χρήσης» (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών GTR2). Δεδομένης της χωρητικότητας των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, δίνει  θεωρητική αυτονομία 437χλμ, κάτι που σημαίνει λιγότερες στάσεις μεταξύ ανεφοδιασμών.
Σε συνδυασμό με το σημαντικά αναθεωρημένο κινητήρα υπάρχει ένα κορυφαίο για τη κατηγορία πακέτο περιφερειακών που μεταφράζεται σε εξαιρετική οδική συμπεριφορά στο δρόμο και αυξημένη ικανότητα εκτός δρόμου. Τα ολοκαίνουργια μοντέλα XC και XCx διαθέτουν ανάρτηση WP για να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων XC. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της WP, με απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης είναι εύκολα ρυθμίσιμο, μέσω ειδικών διακοπτών στο πάνω μέρος του πιρουνιού. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα αμορτισέρ της WP ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης.

Με βελτιωμένη εργονομία, επιτρέποντας σου να εκμεταλλευτείς πλήρως την αυξημένη αυτονομία, βελτιωμένη θερμική απόδοση και μια σειρά νέων λεπτομερειών η νέα Triumph Tiger 800 πραγματικά δεν είναι μια συνηθισμένη adventure. Μάθε περισσότερα εδώ

Η νέα Tiger 800 θα είναι διαθέσιμη στο πλησιέστερο κατάστημα Tiumph από τον Ιανουάριο.

Εύρεση Ντίλερ

No Results Available